srijeda, 2. kolovoza 2017.

DERMACOL Base and Foundation

https://www.web-kosmetik.de/Make-Up-Farbproben

ENG: Hi girls... Today I will write about famous and the most pigmented foundation ever - DERMACOL. This new foundation is made in EU ( Czech Republic ) if we talk about original Dermacol, and also you can find copy on ebay and similar stores ( but the formula is not the same). I choose 4 g packing because I want to try few colors. Also you can order full size foundation ( 30g ) and smaller tester foundation (0,5g) which is I believed enough for one use. I choose colors 207, 208 and 212 and I am wearing on the pictures down bellow 207 and it is a little bit dark for me I believed that 208 will be perfect for me. I have really sensitive skin so I never sun my face so be aware when you chose your color. They recommend to use base first and they send me base tester for free, after that foundation and setting powder. Foundation looks much better with base, and I use essence matt powder for setting. I agree that this foundation is the most pigmented and coverage, but for me this is for weddings, proms, and similar special occasion, it can be maybe little to much for every day. Foundation has SPF 30 which is really great for summer to protect your face. It is very light on face, and if you have oily skin you will need that matt setting powder. It is perfect for covering everything, you do not need concealer, or any color correcting creams... I will definitely order full size in 208 (if you have really light skin like me). Huge recommendation especially for special occasion.

HR: Ćao cure... Danas ću vam pisati o popularnom puderu koji ima najveći pigment do sada, a to je - DERMACOL. Ovaj puder je napravljen u EU (Češkoj) i to je zapravo orginal, možete pronaći i razne kopije na ebayu, i sličnim stranicama ali sastav nije isti kao ni prekrivna moć. Ja sam naručila 3 nijanse i izabrala sam verziju od 4 grama da bi isprobala više boja. Također tu možete naručiti i veliko pakiranje od 30 grama i mini pakiranje od 0,5 grama koje je zapravo i dovoljno za jednu upotrebu. Ja sam uzela boje 207, 208 i 212, a na slikama dolje sam probala 207 i mrvicu mi je tamna, mislim d će 208 biti odlična za mene. Ja imam jako osjetljivu kožu i lice nikad ne izlažem suncu, a inače sam jako svijetla pa zato ova nijansa meni odgovara. Oni preporučuju korištenje baze (prajmera) koji sam ja i dobila u obliku testera od njih za probu, zatim puder i onda matirajući puder, ja sam na slici koristila essence. Puder sve prekriva, ne treba vam korector ili neke kreme protiv crvenila, i sl. aspolutno sve prekriva i to malom količinom, ali po meni više je za specijalne prilike nego za svaki dan. On je jako lagan na licu i dobra stvar je što ima SPF 30 pa vas štiti od sunca, ali meni bi bio malo previše ipak za svaki dan. Ogromna prekrivna moć, jako mala količina pudera se troši, SPF i ostale karakeristike ga s razlogom čine popularnim. Ja ću svakako sebi naručiti veću verziju u 208 nijansi iako mi ova 3 od 4 grama će sigurno potrajati. Ogromna preporuka pogotovo za make-up za posebne prilike, i ja iskreno prepoučujem da kupite orginal.













All right reserved 

Nema komentara:

Objavi komentar